Kickstart din karriere som Business Central Konsulent!
Interesserer du dig for IT, processoptimering, softwareudvikling eller konsulentarbejde og har du samtidig en teknisk flair?
Er du nyuddannet og klar til at omsætte din teoretiske viden til praksis? Vi søger ambitiøse talenter til vores Business Central Konsulentteam!
Hos os får du en unik mulighed for at arbejde med førende ERP-løsninger, optimere forretningsprocesser og skabe værdi for vores kunder. Vi tilbyder et stærkt fagligt fællesskab, spændende projekter og en stejl læringskurve, der udvikler dig til en skarp konsulent.
Er du klar til at tage dit første skridt i konsulentverdenen? Så vil vi gerne høre fra dig!
Nete Sørensen
HR Business Partner
Hos 9altitudes er vi specialister i Microsoft Dynamics ERP, herunder AX/D365FO, BI, NAV/BC, CRM/CE, samt PLM (PTC/IOT/CAD).
9altitudes Danmark består af 4 tidligere virksomheder, Optimate, Bredana Solutions, Dynalogic og Econocap, der hver især har deres kernekompetencer, som tilsammen skaber den digitale røde tråd hos kunden.
Vi ser gerne din faglige baggrund består af en relevant uddannelse såsom eks. cand.merc, cand.it, ingeniør eller at du har en anden teknisk eller it-mæssig baggrund.
Af personlige egenskaber ser vi gerne, at du er udadvendt og har et stort gå-på-mod, da du i din rolle vil skulle have en bred kontaktflade med kolleger, kunder og interessenter.
Hos 9altitudes går vi op i at have fleksibilitet, work-life-balance og en flad struktur, hvorfor du vil opleve en stor frihed under ansvar og mulighed for indflydelse i din hverdag, da der også skal være plads til det sociale.
Bliv opdateret med spændende karriereevents, jobmuligheder og tips til jobansøgning.
Har du spørgsmål til KarriereDagene, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.
KarriereDagene samler Danmarks skarpeste studerende og nyuddannede, virksomheder og organisationer til en dialog om job og karrieremuligheder. Karriere er ikke bare et job, og KarriereDagene er en fundamental kilde til inspiration for både udstillere og deltagere.